staxxon Postat 5 september 2011 Postat 5 september 2011 jo, undrar om det är möjligt att lägga upp 2 olika inställningar på en och samma effekt/plug på ett och samma spår. Ex på versen vill jag ha stort reverb och ref vill jag en mindre reverb. Gäller mer generellt över alla effekter/pluggar. Hur lägger man upp det? Hoppas ni fattar jag vad menar
LIIKET Postat 5 september 2011 Postat 5 september 2011 Japp. Det kallas för automation. Google, YouTube och Cubase manual har nog all info du behöver om du bara söker på det.
Totmusic Postat 5 september 2011 Postat 5 september 2011 Vilken version av Cubase har du? Kolla in Majkens SX3 site: http://www.majken.se/cubase/ Där bör du hitta det. Antar att det funkar ungefär likadant i alla versioner iom det är en av de viktigaste & vanligaste funktionerna. Good Luck
staxxon Postat 6 september 2011 Trådstartare Postat 6 september 2011 ok, då få jag titta in på det, 'automation'. Tackar
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.