stegrarn Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 Dum fråga kanske, men jag har lyckats tappa "rutmönstret" i Edit Window i PT9. Har med andra ord lite svårt att hitta rätt i takterna, så att säga 😊 Detta har hänt ett par gånger förut och det är säkert nån enkel inställning som jag har missat.. Tacksam för snabb hjälp!
Naymari Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 längst uppe är där en rad det står bar and beats på. klicka där! Eller på nedåtpilen i den lilla displayen längst upp och välj bars and beats så ska det komma tillbaka har jag för mig! 🙂
ProTools Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 mycket möjligt att du har ändrat från "GRID" till "SLIP" längst upp i högra hörnet (det finns fyra olika lägen där). Grid är det rutnät du söker.
stegrarn Postat 2 augusti 2011 Trådstartare Postat 2 augusti 2011 Tack för svaren, kompisar. Det var så löjligt enkelt att jag hade kommit åt att släcka "Grid" till vänster om Transport, var bara att tända den igen.. 😊
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.