skogsmulle101 Postat 3 maj 2011 Postat 3 maj 2011 (redigerat) Hejsan, Har plockat fram min MS 20synt med Korg Legacy Collection(mjukvarusyntar)Jag kör den på den senaste Macbook Pro 13", 2011). Problemet: Kan inte starta mjukvarusyntarna p.g.a. Authorization Code inte är giltigt. (har haft den installerad på en PC innan-om jag minns rätt). För att få tag i Authorization Coden kopplas man vidare till deras hemsida/server men då kraschar det. . Supporten på www.korg.com/support är dålig, kommer endast upp en manual. Tar emot alla tips ni har så jag kan komma vidare. Möjligen kan Authorization Coden vara korrupt eller nåt? Redigerat 7 oktober 2011 av skogsmulle101
4Trax Postat 3 maj 2011 Postat 3 maj 2011 (redigerat) Nu har jag Mac och när jag bytte dator till intel processor eller om det va operativsystemet så va man tvungen att uppdatera mjukvaran mot betalning om jag inte minns fel. Redigerat 3 maj 2011 av 4Trax
skogsmulle101 Postat 3 maj 2011 Trådstartare Postat 3 maj 2011 (redigerat) Nu har jag Mac och när jag bytte dator till intel processor eller om det va operativsystemet så va man tvungen att uppdatera mjukvaran mot betalning om jag inte minns fel. hmmm.. okej, jag får fråga om dom vet mer po 4sound/musikbörsen där jag köpte den. tackf svar EDIT: Gå inte till 4sounds i Norrköping iaf. Dom har aldrig vetat någonting. Kundservice förstår dom inte sig på. Dom förstår det liksom inte. Ingen lycka där. Tittar mest konstigt på en. Redigerat 7 oktober 2011 av skogsmulle101
skogsmulle101 Postat 22 juni 2011 Trådstartare Postat 22 juni 2011 (redigerat) Edit > Redigerat 7 oktober 2011 av skogsmulle101
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.