Jump to content
Annons

Pioneer HDJ 1000 PLUGG

Recommended Posts

wannabe DJ (oregistrerad)
Postat

Har tappat bort min 3,5mm till 6,3mm skruv adapter till min pioneer hdj 1000 lur. Nu är den stora frågan vart man enklast kan få tag

på en ny? Kan ju inte använda en vanlig 3,5mm till 6,3mm skruv, måste vara en speciell lite kortare annars funkar bara ena luren.

Hittade en sida med en skruv som jag tror funkar, även fast de säger att skruven passar till sennheiser.

http://www.bhphotovideo.com/c/product/357362-REG/Sennheiser_082370_H_82370_1_4_Stereo.html

vad tror ni? förslag på annan snabb sida?

Tacksam för lite hjälp

Annons
Postat

Testade min sennheiser hd25 plugg på mina hdj1000 och den passar och låter i båda lurarna. Skiljer mindre än en halv mm så det ska nog inte vara några problem 😉

wannabe DJ (oregistrerad)
Postat

Soft, verkar vara lungt då. Ingen som vet nån svensk sida/affär att köpa den i? Känns sjukt onödigt att frakta hem en skruv från utlandet...och dyrt.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.