wannabe DJ (oregistrerad) Postat 1 februari 2011 Postat 1 februari 2011 Har tappat bort min 3,5mm till 6,3mm skruv adapter till min pioneer hdj 1000 lur. Nu är den stora frågan vart man enklast kan få tag på en ny? Kan ju inte använda en vanlig 3,5mm till 6,3mm skruv, måste vara en speciell lite kortare annars funkar bara ena luren. Hittade en sida med en skruv som jag tror funkar, även fast de säger att skruven passar till sennheiser. http://www.bhphotovideo.com/c/product/357362-REG/Sennheiser_082370_H_82370_1_4_Stereo.html vad tror ni? förslag på annan snabb sida? Tacksam för lite hjälp
fulis Postat 1 februari 2011 Postat 1 februari 2011 Testade min sennheiser hd25 plugg på mina hdj1000 och den passar och låter i båda lurarna. Skiljer mindre än en halv mm så det ska nog inte vara några problem 😉
wannabe DJ (oregistrerad) Postat 1 februari 2011 Postat 1 februari 2011 Soft, verkar vara lungt då. Ingen som vet nån svensk sida/affär att köpa den i? Känns sjukt onödigt att frakta hem en skruv från utlandet...och dyrt.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.