Jump to content
Annons

Metal sammarbete


Lasse123

Recommended Posts

Hej jag e 27år och undrar om någon e sugen på att göra lite metal låtar. jag spelar gitarr och har en hemstudio i garaget. Funkar det kan det kanske utvecklas till ett band på sikt. Jag är inte nybörjare men inte heller något proffs.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Tjena! Jag lirar gitarr, gillar metal, bor i götet, är 27 år, och är fruktansvärt sugen på att hitta folk att lira med! Ligger nog också på samma nivå, inte proffs men inte heller nybörjare! hör av dig! henk2055@hotmail.com

edit: Här har du lite jag har gjort: http://www.myspace.com/thefearlessproject

Vill bara säga att allt det där blev aldrig klart för jag hittade aldrig folk att jobba med, så du får ta det lite för vad det e, men vissa saker kanske skulle kunna gå att använda till något mer seriöst!

Redigerat av henk2055
Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker det lät suveränt henk! Har också länge varit riktigt sugen på att lira me folk, bor i götet, är trummis, på samma nivå skulle jag tro. 🙂

Har redan varit i kontakt me Lasse och föreslog att träffas över en kaffe/öl i stan nån dag framöver och tjöta om det? 🙂

(jag har förresten lagt upp en låt på forumet för ett bra tag sedan, här)

Mvh Josef

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Tjena memphis! Go låt du har gjort, härligt tryck i den! En sån låt man bara inte kan låta bli att gunga med till. Inga dåliga musiker du har hittat heller 😉 Har en känsla att jag skulle få lite problem att göra om det där solot lika snyggt 😛

Att ses över kaffe/öl och lite tjöt låter som en kanonide!

/Henrik

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack ska du ha Henrik!

Äsch, ingen kan sola som honom så det e lugnt. 😛 Man kan göra fet musik ändå!

Men då hörs vi och syns vi! 🙂 Fick Lasses nr.

Mvh Josef

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Tjena gubbs!

Ni kanske redan har tillräckligt med gitarrister, men tänkte bara säga att jag också e fett sugen på ett metal

sammarbete. Jag bor i göteborg och är 27år. Ni kan kolla in mina låtar/riffs här:

Jag har gjort allting själv förutom solona, som en polare lagt på 🙂

Låter detta intressant hör ev er till gunnarwennberg@hotmail.com

MVH

Hans

Redigerat av Hanse
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...