Rubberwarrior Postat 4 juli 2010 Postat 4 juli 2010 FrÄgor om Eq-pluggar har nog stÀllts alltför mÄnga men jag hittar ingen gratis Au Parametric Eq som verkar lÀttarbetad visuellt. Jag jobbar fortfarande i GarageBand, vilket ju inte tar emot VST-pluggar. Eller finns det nÄgon gratis konverterare? Kan som ni förstÄr inte lÀgga mer pengar pÄ detta projekt.
Rubberwarrior Postat 4 juli 2010 TrÄdstartare Postat 4 juli 2010 Ja, jag sÄg den förut men undrar om man inte behöver lite fler instÀllningsalternativ. UngefÀr som den hÀr "Blue Cat's Parametr'EQ, 7 bands parametric equalizer".
Linus Postat 4 juli 2010 Postat 4 juli 2010 Garageband tillÄter flera AU-pluggar pÄ samma kanal. SÄ lÀgg pÄ pluggen i tre instanser? DÄ fÄr du 9 band.
Rubberwarrior Postat 4 juli 2010 TrÄdstartare Postat 4 juli 2010 Sorry om jag var otydlig i mitt svar. Man kanske vill ha minst sex band för hög- och lÄgpassfilter ocksÄ. Eller har du separata filter och EQn efter?
Rubberwarrior Postat 4 juli 2010 TrÄdstartare Postat 4 juli 2010 SÄg inte ditt svar. Fan vad smart, skönt att det finns andra som tÀnker. Tack
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.