Jump to content
Annons

Behöver en Mixning/mastering på min låt


PoyaProduction

Recommended Posts

Det är nämligen väldigt enkelt,

Jag behöver en person som kan vara kapabel för att kunna mastra/mixa min låt främst mastra.. Om du är tillräckligt bra så är jag till och med villig att lägga en slant 😛

Låten är väldigt bearbetat och har jobbat mycket med denna och tror stort på denna låt i och med att det är en typ av konversiell musik (Pop/RnB/Dance och lite hiphop typen) som skulle kunna sälja..

Intresserad? 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Hägglund (oregistrerad)

Det blir svårt att göra nåt bra av den här låten eftersom mixen är sönderlimiterad med fyrkantiga toppar och den kliver över nollan.

Finns överhuvudtaget ingen dynamik kvar att jobba med.

Det enda som återstår är att du får göra om mixen.

/Fredrik

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Jag skulle vilja ha någon som mastrade en låt men har tyvärr inga pengar att erbjuda 🙂

Det låter väl lockande?

Det vore om någon vänlig själ hade en stund över och sedan kunde berätta vad han/hon gjort...

Låten är en akustisk ballad med "på-byggande maffighetskänsla" 😉

//bastukorven

Link to comment
Dela på andra sajter

bastukorv: Du... Jag skulle kunna kika på det nån kväll. Däng över en fil så kanske jag hinner pula med det redan i afton. Kan göra det gratis för att vara en trevlig kille. :rolleyes:

Redigerat av lundberg
Link to comment
Dela på andra sajter

Wav i alla fall... Ja, ren och utan masteringförsök. 🤪 Om du kan tanka upp den nånstans kan du maila en länk till charonsnymfer at hotmail punkt com och jag berättar gärna vad jag gjort och varför sen.

Edit: Men behåll mixningen. Annar måste jag ju mixa också och då blir det plötslgt fasligt mycket jobb.

Redigerat av lundberg
Link to comment
Dela på andra sajter

Så nu har jag försökt fixa en ftp

Som sagt så har jag suttit med windows i 14 år och mac i 2 månader, så allt är inte riktigt likadant 😄

Men jag har slängt iväg ett mail till dig med ip och sånt, jag testade ftp'n och loggat in som "Gäst" och det verkar funka så långt i alla fall

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...