Jump to content
Annons

Problem med medhörning i GB (Motu 828 mk3)


Xeon404

Recommended Posts

Hej allihopa, fick ett par monitorer idag och vill då självklart använda dom för medhörning med min Imac och mitt Motu 828 mk3.

Jag lyckas inte få det att funka, har satt ljudkortet som standard för både in och ut och satt "default stereo output" på main-out 1/2, där jag kopplat monitorerna med XRL-kablar.

Det skumma är att jag kan få ljud ur Itunes och alla andra program, förutom Garageband.

Någon som har ngn aning?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Har du sagt till Garageband att skicka ut ljudet genom det nya ljudkortet? Även om du satt det som standard i Mac OS så är det inte säkert att Garageband fattar det om det är ett projekt du haft igång innan du bytte...

Lycka till!

Link to comment
Dela på andra sajter

Har du sagt till Garageband att skicka ut ljudet genom det nya ljudkortet? Även om du satt det som standard i Mac OS så är det inte säkert att Garageband fattar det om det är ett projekt du haft igång innan du bytte...

Lycka till!

Jag har hårdställt det till kortet, både i garageband och systeminställningarna.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...