Jump to content
Annons

Sångerska söker samarbete.


Ellison

Recommended Posts

Hej!

Jag har precis fått tillbaka mitt stora musikintresse och vill därför börja skapa egna låtar igen. Men det är alltid roligt att göra det med någon/några andra. Jag själv är inte så bra på att göra musiken utan föredrar mer att skriva texter. Är ganska öppen med vad för sorts musik, men den senaste tiden har det blivit mer åt Anna ternheim, Duffy, Hello Saferide och liknande musik. Men som sagt jag är öppen för det mesta.

Är det någon som behöver en sångerska till inspelning, så ställer jag gärna upp!

Hör av er!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Hej!

Jag har precis fått tillbaka mitt stora musikintresse och vill därför börja skapa egna låtar igen. Men det är alltid roligt att göra det med någon/några andra. Jag själv är inte så bra på att göra musiken utan föredrar mer att skriva texter. Är ganska öppen med vad för sorts musik, men den senaste tiden har det blivit mer åt Anna ternheim, Duffy, Hello Saferide och liknande musik. Men som sagt jag är öppen för det mesta.

Är det någon som behöver en sångerska till inspelning, så ställer jag gärna upp!

Hör av er!

Hej!

Har du något man kan höra?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...