Jump to content
Annons

Electronic Music Production på SAE


oliverp (oregistrerad)

Recommended Posts

oliverp (oregistrerad)

Jag har letat runt på forumet men inte hittat någon som pratar om just denna utbildning.

Jag undrar alltså om någon har gått Electronic Music Production på SAE och kan berätta lite om hur det var, vad du hade för förväntningar av kursen och om den var värd pengarna?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Någon?

Jag har gått den, har ingen annan utbildning att jämföra med så jag tycker att den var bra.

Det som kan vara bra att veta är att dom använder sig av enbart Logic på Electronic MP, jag som själv är ProTools-användare tyckte att det var lite tråkigt.

Men det spelar ingen roll eftersom man ändå går igenom massa saker som inte har med själva programmet att göra.

Är du helt nybörjare så är kursen jättebra, har du hållit på några år så lär du dig inte lika mycket.

Det bästa tipset jag kan ge om du vill gå utbildningen är att spendera mkt tid i skolan med din musik och fråga lärarna om allting och be om hjälp.

Förutom att det var en bra utbildning så hade jag jävligt roligt, var den roligaste utbildningen jag gått.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...