SmartHans Postat 11 januari 2010 Postat 11 januari 2010 Hej! Har lyckats installera de flesta expansioner till Nexus på min Mac men har problem med två stycken. Bigtone och Analog (som är mina favoriter på PCn) fungerar ej. Jag har mountat och gjort rätt så att jag får en nxp fil, det går bra att ladda upp den i nexus och det står något i stil med att det ska fungera. Men när jag går in i library och väljer det ljud jag vill ha så står datorn bara och laddar. Den slutar inte ladda heller. Någon som vet vad jag gjort för fel? Har en vän som har likadan dator och han har samma problem. Det är som sagt så är det bara Bigtone och Analog som inte funkar. Mycket tacksam för svar eller tips! Mvh/Simon
Piccazzo Postat 11 januari 2010 Postat 11 januari 2010 (redigerat) Uppdatera Nexus till den senaste versionen och uppdatera expansionerna Likaså. Då borde det fungera Här kan du hämta dom senaste versionerna Redigerat 11 januari 2010 av Piccazzo
SmartHans Postat 11 januari 2010 Trådstartare Postat 11 januari 2010 Uppdatera Nexus till den senaste versionen och uppdatera expansionerna Likaså.Då borde det fungera Här kan du hämta dom senaste versionerna Ska göra nu! Tackar!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.