Dancelot Postat 25 augusti 2009 Postat 25 augusti 2009 Tidningen studio skriver på sidan 48 i Nummer 6 2009 i en ressension av Logic Pro 9 om EXS24:ans "Utökade ljudbiblotek.... Efter att jag letat länge och ej hittat ett enda uppdaterat instrument så undrar jag 2 saker. Var i helskotta hittar jag dom?? Eller har Studio helt enkelt fel?? MVH Dancelot
jarlo Postat 25 augusti 2009 Postat 25 augusti 2009 Tidningen studio skriver på sidan 48 i Nummer 6 2009 i en ressension av Logic Pro 9 om EXS24:ans "Utökade ljudbiblotek.... Efter att jag letat länge och ej hittat ett enda uppdaterat instrument så undrar jag 2 saker. Var i helskotta hittar jag dom?? Eller har Studio helt enkelt fel?? MVH Dancelot Det kan inte vara så att du missade att installera alla content-skivor då...?
Dancelot Postat 25 augusti 2009 Trådstartare Postat 25 augusti 2009 Nej jag installerade rubb och stubb... Hittar du shitload med nya Samplingar till EXS24:an? Dancelot
Dancelot Postat 25 augusti 2009 Trådstartare Postat 25 augusti 2009 Ok satt länge i telefon med supporten och fick svaret att EXS24 bibloteket EJ är utökat, Per Boyzone verkar har rökt vass när han skrev i tidnignen, men va faan så kan det vara, jag själv kan göra mongogrejjer ibland med så det e ok. Synth On
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.