Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Ju högre Khz desto bättre låter det eller? Exempel så har Apogee Duet 24-bit/96kHz och RME Fireface 400 upp till 192 kHz. Vad gör det för skillnad? Är det bara när man lyssnar på musik eller när man spelar in man hör skillnad?

Redigerat av Night Prowler
Annons
maart (oregistrerad)
Postat

Är med dig ända in i kaklet Gilbert.

Postat (redigerat)
Finns nästan hur många som helst:

http://www.thomann.de/se/firewire_ljudinterface.html

(finns såklart fler)

det som begränsar är hur många i/o du behöver och vad du har för budget.

Det är det som är dilemmat. Det finns så mycket på marknaden att man inte vet vad man ska köpa. Egentligen behöver jag bara en I/O men det bästa vore väl att ha minst två iaf. Jag är nära att köpa dueten.

Redigerat av Night Prowler
Postat
Det är det som är dilemmat. Det finns så mycket på marknaden att man inte vet vad man ska köpa. Egentligen behöver jag bara en I/O men det bästa vore väl att ha minst två iaf. Jag är nära att köpa dueten.

Tycker servicen på apogee är skit bra med. Sedan att de bara gör grejer för mac känns skönt med. Då vet man att det funkar. Och behöver inge fundera på fall det är fel fw chip bla bla bla....ja ni fattar.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.