mhovmark Postat 7 juli 2009 Postat 7 juli 2009 (redigerat) Varför envisas folk med den dÀr runda plastbiten nÀr man gÄr pÄ mindre konserter. Jag tog saken i egna hÀnder och programmerade ett nedladdningssystem avsett för musik och satte ihop det med ett snyggt kort. SÄ hÀr har jag skrivit pÄ min hemsida: Kortets framsida designas av kunden i formatet 84x54. DÀrefter laddas lÄten eller lÄtarna som ska motsvara koden pÄ baksidan upp till www.mihstore.com. Vidare skapas antalet kort efter kundens önskemÄl. Unika koder klistras pÄ baksidan av kortet. Faktablad,musikvideos och bilder pÄ bandet/artisten kan Àven adderas till nedladdningsfilen. Korten sÀljes för 10,00 kr/styck ex.moms frÄn www.mihstore.com. Korten har en leveranstid pÄ 3 veckor vid order om 500 kort och överstigande. Kortet bestÄr av samma material som ett VISA-kort. Kolla gÀrna in www.mihstore.com/kort för mer information. Tror ni detta kan funka? Redigerat 7 juli 2009 av mhovmark
Kokanin Postat 7 juli 2009 Postat 7 juli 2009 Kanske jag Ă€r för full, men jag förstĂ„r ingenting. (?) Vad har CD-skivor mer konserter att göra? Och hur fungerar ett kort? Har det inbyggda högtalare? Hur byter man till lĂ„t 3? Ăr det första april? Varför Ă€r en rektangulĂ€r bit bĂ€ttre Ă€n en cirkelformad? Jag ska nog lĂ€sa igen imorgon, sĂ„ kanske jag förstĂ„r. Bra initiativ hur som helst! đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.