Jump to content
Annons

Skapa ljudfiler av plugins


alexradsby

Recommended Posts

Jag behöver frigöra minne på Logic eftersom jag börjar få en hel del spår just nu.

Jag undrar därmed om det finns ett sätt att merga plugin-effekterna med ljudet som är inspelat (gitarrer & bas), jag behöver inte amplitube mer nu när jag valt ut rätt distljud etc.

Någon som vet hur jag gör?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Jag behöver frigöra minne på Logic eftersom jag börjar få en hel del spår just nu.

Jag undrar därmed om det finns ett sätt att merga plugin-effekterna med ljudet som är inspelat (gitarrer & bas), jag behöver inte amplitube mer nu när jag valt ut rätt distljud etc.

Någon som vet hur jag gör?

Sola det aktuella spåret, välj "bounce". Sedan importerar du in den nyinspelade ljudfilen på ett audiospår.

Eller använder du "freeze"-funktionen, som är lite av en "undoable" variant av ovanstående.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sola det aktuella spåret, välj "bounce". Sedan importerar du in den nyinspelade ljudfilen på ett audiospår.

Eller använder du "freeze"-funktionen, som är lite av en "undoable" variant av ovanstående.

Perfekt tack så mycket, vart hittar jag freeze functionen i Logic?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...