Pearl (oregistrerad) Postat 26 maj 2009 Postat 26 maj 2009 Hej! Ska köpa mig nytt ljudkort och Cubase nu. Mitt gamla ljudkort lexicon omega har krånglat med drivrutinerna på min nya dator som har 64-bit vista. Tänkte köpa Cubase essential 4 och ett tillhörande ljudkort. Några som har nått bra/billigt förslag som passar till cubase och mitt 64-bit vista?
morka Postat 26 maj 2009 Postat 26 maj 2009 (redigerat) Hej! Ska köpa mig nytt ljudkort och Cubase nu. Mitt gamla ljudkort lexicon omega har krånglat med drivrutinerna på min nya dator som har 64-bit vista. Tänkte köpa Cubase essential 4 och ett tillhörande ljudkort. Några som har nått bra/billigt förslag som passar till cubase och mitt 64-bit vista? Hej! Vad är billigt för dig? Jag kör Vista 64 med Sonar. Använder Edirol FA-66 vilket jag tycker fungerar bra. 😛 (För att gamla VST-plugins ska fungera bra har jag valt att köra med 32-bitars-versionen av Sonar) Edit: Kolla även nitade trådar i ämnet, finns massa bra tips och resonemang där! Redigerat 26 maj 2009 av morka
Pearl (oregistrerad) Postat 26 maj 2009 Postat 26 maj 2009 Ditt ljudkort ligger lite över min budget. Kan max kosta 2500-3000. Men gärna mindre.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.