Guest Pearl Posted May 26, 2009 Posted May 26, 2009 Hej! Ska köpa mig nytt ljudkort och Cubase nu. Mitt gamla ljudkort lexicon omega har krånglat med drivrutinerna på min nya dator som har 64-bit vista. Tänkte köpa Cubase essential 4 och ett tillhörande ljudkort. Några som har nått bra/billigt förslag som passar till cubase och mitt 64-bit vista?
morka Posted May 26, 2009 Posted May 26, 2009 (edited) Hej! Ska köpa mig nytt ljudkort och Cubase nu. Mitt gamla ljudkort lexicon omega har krånglat med drivrutinerna på min nya dator som har 64-bit vista. Tänkte köpa Cubase essential 4 och ett tillhörande ljudkort. Några som har nått bra/billigt förslag som passar till cubase och mitt 64-bit vista? Hej! Vad är billigt för dig? Jag kör Vista 64 med Sonar. Använder Edirol FA-66 vilket jag tycker fungerar bra. 😛 (För att gamla VST-plugins ska fungera bra har jag valt att köra med 32-bitars-versionen av Sonar) Edit: Kolla även nitade trådar i ämnet, finns massa bra tips och resonemang där! Edited May 26, 2009 by morka
Guest Pearl Posted May 26, 2009 Posted May 26, 2009 Ditt ljudkort ligger lite över min budget. Kan max kosta 2500-3000. Men gärna mindre.
Recommended Posts