Jump to content
Annons

M-Audio Firewire 1814


jogu

Recommended Posts

Jag gjorde ett spontanköp idag av ett M-Audio Firewire 1814 nedsatt till 1995:- på 4-Sound.

(Hade igentligen tänkt mig ett Terratec w24).

Har jag köpt grisen i säcken eller gjorde jag ett klipp? Några erfarenheter av kortet?

/Jocke

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Superbra pris verkar det som. Demoex eller liknande?

(Enligt deras hemsida tar de ju 4 595:-)

Jag beställde precis M-Audio Profire 610, men hade jag hittat Firewire 1814 för 1995:- hade jag nog tagit det i stället...

Link to comment
Dela på andra sajter

Superbra pris verkar det som. Demoex eller liknande?

(Enligt deras hemsida tar de ju 4 595:-)

Jag beställde precis M-Audio Profire 610, men hade jag hittat Firewire 1814 för 1995:- hade jag nog tagit det i stället...

Dom hade tre ex kvar på hyllan som dom hade prissänkt kraftigt på grund av att det kommit nya modeller av M-Audio. Kunden före mig sa att han skulle komma tillbaka och köpa ett och kunden efter mig tog också ett så gissningsvis är dom slut nu.

Link to comment
Dela på andra sajter

Dom hade tre ex kvar på hyllan som dom hade prissänkt kraftigt på grund av att det kommit nya modeller av M-Audio. Kunden före mig sa att han skulle komma tillbaka och köpa ett och kunden efter mig tog också ett så gissningsvis är dom slut nu.

OK. Modellen finns inte kvar på M-audios hemsida. Jag ska kanske kolla in på min lokala 4-soundbutik i em och se ifall den finns där.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...