wnr Postat 3 december 2004 Postat 3 december 2004 när jag klickar i "Asio" på logic så får jag error medelandet ASIO: Hardware is malfunctioning (-999) jag har dom nyaste drivrutinerna till kortet.. å cubase fungerar perfect någon som har några tipps på hur jag kan få det att fungera?
Kringlan Postat 3 december 2004 Postat 3 december 2004 Du har inga problem i Juli@ controller?... Fungerar kortet i övrigt?
wnr Postat 3 december 2004 Trådstartare Postat 3 december 2004 Joda cubase fungerar som sagt utmärkt, så jag tror inte att det är några problem på kortet.. :/
wnr Postat 3 december 2004 Trådstartare Postat 3 december 2004 (redigerat) provade att installera om drivrutinerna till kortet, då laddar den in ASIO drivrutinerna men när den kommer till Initializing ASIO:ASIO 2.0 - ESI Juli@ (Direct Show Plug-Ins Init) så hänger sig datorn, sen får jag samma fel igen, (hela tiden) Edit: det verkar som att Logic 4.7 går igång, men inga av 5orna, 😄 Redigerat 3 december 2004 av wnr
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.