Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag har fått igång min numark total control med datorn nu men har ett problem...

när jag ska spola i låtarna med hjälp av jogwheelsen hörs ett litet brus pga att jag spolar, även fast jag inte har den sidan på på... samma sak när jag använder crossfadern, hörs ett litet brus när jag skjuter på den lite.

Någon som har något tips om vad som kan fixa detta problem!?

jag använder en creative soundblaster x-fi surround 5.1 usb ljudkort samt min laptop...

i inställningarna på ljudkortet har den "high speed" atm... när jag ändrar till "full speed" så fungerar inte Numark cue le som jag använder.. utan jag får error i form av typ "error in the sound driver of directX"..

nån som vet något om det också?

Annons
Postat

tilläggas kan ocks göras att det endast "brusar" i NUMARK CUE LE... i traktor brusar det inte... dock vill jag hellre ha igång det i cue om det går.. ☺️

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.