Jump to content
Annons

Vem skriker högt och riktigt rått!?


strumpan_metal

Recommended Posts

Tja,

I en av låtarna till vår debutskiva för Emberstorm så vill jag ha brutal skriksång. 😛 Det ska svänga och vara rått, och denne person föreställer ingen mindre än Tutankhamon (en gammal mumie) själv, vem skriker ut sin vrede efter att graven plundrats. Legenden säger att människor dog under "mystiska omständigheter" och därav låttiteln, Cursed for Eternity. 🙂

Länk till låten: Cursed for Eternity

Text till låten: Lyrics

Jag har själv lagt lite "slaskgrowl" om du som är rätt gubbe undrar hur jag hade tänkt mig takten i det här. Denna slask låter brutalt dåligt så jag lägger därför inte upp den här på forumet. 🙂

_______________________________________________________________________________

Hur gör vi det här?

Ja antingen så dammar du in dig själv hem till mig i Västerås och vi spelar in, eller så spelar du själv in hemma i vettig kvalitet och skickar över filerna.

Är du intresserad? Känner du någon som skulle vara? osv osv... Hör av dig! Skivan på 50 minuter är tänkt att släppas i Februari. Resterande låtar finns att lyssna på om någon skulle vara intresserad.

Rock n Rolf

Hälsningar/Pete Walkmountain

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Skyssta grejjer,

om inte min röst hade pajjat så hade jag gärna gjort ett lite försök 😛

Känner tyvärr ingen heller, men kan höra mig för om någon dyker upp!

Link to comment
Dela på andra sajter

Skyssta grejjer,

om inte min röst hade pajjat så hade jag gärna gjort ett lite försök 😳

Känner tyvärr ingen heller, men kan höra mig för om någon dyker upp!

Tjenare!

Det var tråkigt med rösten och hoppas den snart blir bättre. Hör gärna av dig om det är någon annan du känner som skulle vara intresserad. 😛

Hälsn/Pettan

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...