Sunker Postat 7 december 2008 Postat 7 december 2008 Hej, Detta mÄste lÄta som en utomordentligt dum frÄga för er som Àr vÀl insatta i cubase, men jag fÄr bara inte till det pÄ egen hand. Problemet uppstÄr nÀr jag ska klippa i ljudspÄr. Det gÄr bara att sÀtta markören för klippning pÄ hela sekunder. MÄnga gÄnger vill jag vara betydligt mer precis Àn sÄ, men det gÄr inte. Jag antar att detta Àr en instÀllningsfrÄga, sÄ om nÄgon kan sÀga mig hur jag ska göra för att bli kvitt detta problem sÄ skulle jag bli vÀldigt glad! Jag anvÀnder Cubase SX2.
Plankis Postat 8 december 2008 Postat 8 december 2008 Aha dĂ„ hade man gjort sig för med en printscreen sĂ„ lĂ€ser jag att du anvĂ€nder sx2... đ Aja det Ă€r Ă„tminstone en ledtrĂ„d. Sök Quantize i Help sĂ„ finner du sĂ€kert. http://www.esnips.com/doc/0120682e-b383-4f...ka-med-Quantize
DrHans Postat 8 december 2008 Postat 8 december 2008 Avaktivera snap to grid. Knappen ser ut sÄ hÀr ungefÀr >|<
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.