Jump to content
Annons

Vad ska jag köpa?


DjWes

Recommended Posts

Tja vill börja dja men har ingen aning om vad ja ska köpa. Har fattat det som att man ska köpa bra grejer på en gång. Begagnat om man ej har råd me nytt.

http://www.blocket.se/vi/18557696.htm

Funderar på att köpa den här. Är det svårt att rengöra linsen? dyrt?

Eller den här. Fast för 4000

http://www.blocket.se/vi/19307546.htm

Tycker ni det är bra grejer?

Ge gärna tipps.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Det beror väl på va du är ute efter :rolleyes:

Vill du ha en dubbel-CD eller varsin fristående CD?

När jag började spela så körde jag själv med dubbel-cd.

Jag gillade det.

Men nu när jag köpte nytt för ett tag sen så blev det 2 st pioneer cdj 1000 mk3.

Och jag måste säga att det är betydligt mer "bättre" i mitt tycke att ha två st oberoende CD spelare på var sin sida.

Känns bättre också 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Det beror väl på va du är ute efter 😎

Vill du ha en dubbel-CD eller varsin fristående CD?

När jag började spela så körde jag själv med dubbel-cd.

Jag gillade det.

Men nu när jag köpte nytt för ett tag sen så blev det 2 st pioneer cdj 1000 mk3.

Och jag måste säga att det är betydligt mer "bättre" i mitt tycke att ha två st oberoende CD spelare på var sin sida.

Känns bättre också 🙂

Ok, tycker två stycken verkar skönare, så det blir nog pioneer.

Är priset rimligt för dem? Har kollat runt lite och det här var de billigaste jag hittade.

Är det bra grejer att börja med eller? Om man inte är beredd att lägga ut mer pengar jusst nu.

Redigerat av DjWes
Link to comment
Dela på andra sajter

Vad är skillnaden på pioneer cdj-500s och cdj-100s? vilken är bäst?

Båda är robusta spelare som tål jävla mycket. Men lite smått sådär, CDJ-500 har loop medan CDJ-100 har digital jog break, digital jog break något som man inte använder allt för mycket. Jog-känslan är svinig, aningen svinigare på CDJ-500an. Förmodligen så är CDJ-500orna äldre än CDJ-100orna något jag skulle ta till hänsyn. CDJ500orna är flera år på nacken gamla spelare vilket inkonsekvent gör att de kommer strula mer. Själv har jag kört cdj-100's och tycker om dem, de är helt okej spelare för den prisgruppen som tilltalar dig.

Men även i denna tråd så vill jag tipsa om CDJ-200, om man med dålig budget ska köpa spelare att börja på today så är det sådana man ska köpa. Var inte snål och satsa på dålig gear, det kommer du att ångra dig över.

Redigerat av VDELARGE
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...