Andree Postat 18 november 2008 Dela Postat 18 november 2008 Hej! Jag fick med programmet Sonar till mitt Roland FP7 som jag köpte nu i veckan. Jag har aldrig använt något sådant program innan och har därför lite svårt för att förstå syftet; Vad används det till egentligen? Sen har jag hört talas om att man med Roland FP7 kan "splitta" upp den musik som man pluggar in via USB-porten på pianot, t.ex. att man tar bort melodin i låten, alternativt kompet. Är detta någon som man gör i Sonar eller är det någon annan som vet hur detta fungerar? /Andrée Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 18 november 2008 Dela Postat 18 november 2008 Sonar är ett komplett inspelningsprogram. Det används alltså för att spela in din egen musik på. Gör ett spår, tryck på R på spåret och sedan på record och spela en trudelutt på ditt piano... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.