Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Tjena! jag har precis beställt ett Fast track PRO (för halva priset inkl. frakt) från usa.

Jag har använt den enkla versionen Fast Track USB allt för länge nu, så jag kännde att jag ville trappa upp lite.

Jag vet att phantom matningen skiljer sig mellan mitt tidigare USB och PRO, och även att det finns fler in/ut gångar, och fler rattar.

Men är ljudkvallen stor mellan just USB, PRO och ULTRA? eller är det bara fler in/ut och finnesser?

Hoppas ni fattar vad jag försöker säga:)

Jag är inte nån höjdare på sånt här men kvallen, och vad allt betyder, men ett rakt ja/nej med en liten förklaring hade vart fint :rolleyes:

Tack för mig, hoppas nu på några raka svar 🙂

Annons
DieHard (oregistrerad)
Postat
Tjena! jag har precis beställt ett Fast track PRO (för halva priset inkl. frakt) från usa.

Jag har använt den enkla versionen Fast Track USB allt för länge nu, så jag kännde att jag ville trappa upp lite.

Jag vet att phantom matningen skiljer sig mellan mitt tidigare USB och PRO, och även att det finns fler in/ut gångar, och fler rattar.

Men är ljudkvallen stor mellan just USB, PRO och ULTRA? eller är det bara fler in/ut och finnesser?

Jag är inte nån höjdare på sånt här men kvallen, och vad allt betyder, men ett rakt ja/nej med en liten förklaring hade vart fint 🙂

Tack för mig, hoppas nu på några raka svar 😉

Var bara några dar sen det här diskuterades så använd sökfunktion får du upp det.

Postat

Jag är inte nån höjdare på sånt här men kvallen, och vad allt betyder, men ett rakt ja/nej med en liten förklaring hade vart fint 🙂

Tack för mig, hoppas nu på några raka svar 😉

Var bara några dar sen det här diskuterades så använd sökfunktion får du upp det.

jepp jag vet, men det svarar inte på frågan om det är stor skillnad ljudmässigt mellan USB, PRO och ULTRA 😮

Mina misstanka är ju att ULTRA bara är en större version av PRO, men ljudmässigt samma :/

USB däremot borde ju va både risigare och enklare. men man vet inget om man inte frågar 🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.