Nordic Sound Postat 22 juli 2008 Dela Postat 22 juli 2008 Gjorde ett seriöst test av Alien Connections Revalver MK II blev riktigt ok tycker jag. http://www.myspace.com/umeamusicproductions Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nordic Sound Postat 22 juli 2008 Trådstartare Dela Postat 22 juli 2008 Ber om ursäkt för att jag la upp tråden på fel ställe. =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ekstasis Postat 23 oktober 2008 Dela Postat 23 oktober 2008 Gjorde ett seriöst test av Alien Connections Revalver MK II blev riktigt ok tycker jag. http://www.myspace.com/umeamusicproductions Låter helt ok, låter helt klart som en riktigt stärkare...Bra musik också!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nordic Sound Postat 23 oktober 2008 Trådstartare Dela Postat 23 oktober 2008 tack tack, dock det som ligger där nu är riktig stärkare, hade en annan ljudsámple där förr Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ekstasis Postat 23 oktober 2008 Dela Postat 23 oktober 2008 tack tack, dock det som ligger där nu är riktig stärkare, hade en annan ljudsámple där förr Ofaan..förklarar ju varför det lät så bra 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hellpig Postat 23 oktober 2008 Dela Postat 23 oktober 2008 tack tack, dock det som ligger där nu är riktig stärkare, hade en annan ljudsámple där förr Ofaan..förklarar ju varför det lät så bra 🙂 😄 Det är skönt med lite humor när man kommer hem efter tröttsam arbetsdag! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nordic Sound Postat 24 oktober 2008 Trådstartare Dela Postat 24 oktober 2008 hehe, jepp men vafan. kunder som kunder. =/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.