landizz Postat 19 juni 2008 Postat 19 juni 2008 Hej jag undrar hur man kopplar rolands td-3 med sin mobil så att man kan spela upp låtar med mobilen och lyssna i hörlurana och spela med. (Vill också veta vad kablarna hetter tack!) Tack i förväg!
Emil Postat 19 juni 2008 Postat 19 juni 2008 En minitele hane-hane från mobilen som kopplas in i modulen via mix in borde fungera.
landizz Postat 19 juni 2008 Trådstartare Postat 19 juni 2008 En minitele hane-hane från mobilen som kopplas in i modulen via mix in borde fungera. Jag testa det förut med en hane hane i mix in funka ej..... (btw min mobil är sony ericsson)
Emil Postat 22 juni 2008 Postat 22 juni 2008 En minitele hane-hane från mobilen som kopplas in i modulen via mix in borde fungera. Jag testa det förut med en hane hane i mix in funka ej..... (btw min mobil är sony ericsson) Det ska det göra, kanske nån inställning i modulen som var fel? Läs manualen.
landizz Postat 22 juni 2008 Trådstartare Postat 22 juni 2008 En minitele hane-hane från mobilen som kopplas in i modulen via mix in borde fungera. Jag testa det förut med en hane hane i mix in funka ej..... (btw min mobil är sony ericsson) Det ska det göra, kanske nån inställning i modulen som var fel? Läs manualen. Ehm... jo jag köpte trumman i torsdags begagnat och dom hade inte manualen 😱 Så om någon vet en sida med roland td-3 manual med svensk text så gud välsigna er 😛
farsan Postat 18 juli 2008 Postat 18 juli 2008 (redigerat) http://www.roland.com/products/en/_support...00281&dsp=1 Läs sida 34 Det fungerar att göra som du föreslår, uteffekten på mobilen är antagligen väldigt låg, så du kommer att få problem med ljudnivåerna. Koppla telefonen med hane - hane 3.5 sladden till mix in, höj på mobilen tills du hör i dina lurar. Lycka till. EDIT! såg nu att du ville ha manualen på svenska, men du behöver bara titta på bilden, den förstår man om man bara kan svenska med 😄 Redigerat 18 juli 2008 av farsan
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.