Dissector Postat 12 juni 2008 Postat 12 juni 2008 Hej! Jag har fått problem med mitt Guitar Pro sedan jag installerade mitt Audiophile 24/96. La tråden under "övriga program" ändå, eftersom uppspelning av MIDI-ljud fungerar utmärkt överallt annars, utom i just Guitar pro, och jag antar därför att problemet ligger just där. Det är helt enkelt så att när jag spelar upp ljud i Guitar Pro, oavsett om det är en fil jag gjort själv, eller en fil jag laddat ner så "hackar" ljudet ordentligt. Tänk musiker som inte klarar hålla takten ungefär. Samma gäller även när jag bara låter metronomen gå ensam i ett tomt spår. Jag använder Guitar Pro 5. Har letat lite i inställningarna, men jag är lite novis på sånt här och kan inte klura ut vad som är fel.
Flebbo Postat 12 juni 2008 Postat 12 juni 2008 (redigerat) Hej! Jag har fått problem med mitt Guitar Pro sedan jag installerade mitt Audiophile 24/96. La tråden under "övriga program" ändå, eftersom uppspelning av MIDI-ljud fungerar utmärkt överallt annars, utom i just Guitar pro, och jag antar därför att problemet ligger just där. Det är helt enkelt så att när jag spelar upp ljud i Guitar Pro, oavsett om det är en fil jag gjort själv, eller en fil jag laddat ner så "hackar" ljudet ordentligt. Tänk musiker som inte klarar hålla takten ungefär. Samma gäller även när jag bara låter metronomen gå ensam i ett tomt spår. Jag använder Guitar Pro 5. Har letat lite i inställningarna, men jag är lite novis på sånt här och kan inte klura ut vad som är fel. Enklast är väl att slänga iväg ett mail till supporten..? . Eller ännu hellre ringa. Då lär du ju få hjälp på en gång Redigerat 12 juni 2008 av Flebbo
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.