Jump to content
Annons

Hjälp med Plugins eller vad det heter!


brille

Recommended Posts

Hej jag är ny på forumet och jag har en fråga som jag måste ställa.. Vad fan är z3ta+ ? 😉 Jag har fixat det och förväntade mig att få en massa fräna ljud.. Men inget funkar i FL och jag fattar inte ett skit vad jag ska göra med plug-innen eller VST eller vad det heter 😎.. Snälla hjälp mig 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Hej jag är ny på forumet och jag har en fråga som jag måste ställa.. Vad fan är z3ta+ ? 😉 Jag har fixat det och förväntade mig att få en massa fräna ljud.. Men inget funkar i FL och jag fattar inte ett skit vad jag ska göra med plug-innen eller VST eller vad det heter 😎.. Snälla hjälp mig 😉

Vill bara tillägga att jag har lagt z3ta mappen i plugins mappen i FL

Link to comment
Dela på andra sajter

"Vad fan är z3ta+ ?"

z3ta+ är en mjukvarusynt!

"Jag har fixat det"

Som i att ha laddat ner illegalt? Jag hoppas Du menar demoversionen för det vore otroligt korkat att ha spenderat pengar på en mjukvara Du inte förstår!

Mitt råd är att kolla manualerna!

Link to comment
Dela på andra sajter

"Vad fan är z3ta+ ?"

z3ta+ är en mjukvarusynt!

"Jag har fixat det"

Som i att ha laddat ner illegalt? Jag hoppas Du menar demoversionen för det vore otroligt korkat att ha spenderat pengar på en mjukvara Du inte förstår!

Mitt råd är att kolla manualerna!

aha 😏 tack ^^ hahah ;D det förklarar en del ^^ men jag vill göra techno låtar i FL och än så länge har jag bara dom ljuden man får till programmet.. Vet du några packs som är bra och hur man gör så att dom fungerar? 😄 tack

Link to comment
Dela på andra sajter

Ok! Du vill göra techno!

Ring Basshunter...

Ja det kanske jag skulle göra.. Har inte hans nummer dock : /.. Men kan ingen berätta hur man fixar lite techno ljud med sådana sound-packs. Vilka mappar dom ska ligga i och hur man ska göra 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...