Jump to content
Annons

Erbjuder text ev. sång


Raginglynx

Recommended Posts

Skriver gärna texter till seriösa låtprojekt med syfte att arbeta mot förlag eller direkt mot artist.

Med det menar jag inte att man redan har kontakt med förlag som är intresserade, utan för avsikt att intressera förlag.

Har själv lite kontakt med förlag och annat roligt folk.

Kan även lägga sång i egen studio om det behövs. Då mot betalning om det inte gäller ett kompositions-samarbete.

Skriver musik överhuvudtaget, men har insett att det finns ett visst behov av text-författare. 😠

Ha det gött!!

//Christian

Redigerat av Raginglynx
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Skriver gärna texter till seriösa låtprojekt med syfte att arbeta mot förlag eller direkt mot artist.

Har själv lite kontakt med förlag.

Kan även lägga sång i egen studio om det behövs. Då mot betalning om det inte gäller ett kompositions-samarbete.

Skriver musik överhuvudtaget, men har insett att det finns ett visst behov av text-författare. 🙂

Ha det gött!!

//Christian

Jag skriver en del musik själv men kommer sällan fram till någon text, söker samarbetspartner till ett framtida projekt inom rock/pop. Ibland har jag färdiga låtar som saknar text men ibland hade det varit roligt att göra det andra hållet, dvs tonsätta en text. Hade vart roligt med något slags samarbete, du kan ju höra av dig via P.M, ta även och lyssna på "slipped away"-myspace som jag och en polare har lite idéer kring.

/L

Link to comment
Dela på andra sajter

Skriver gärna texter till seriösa låtprojekt med syfte att arbeta mot förlag eller direkt mot artist.

Har själv lite kontakt med förlag.

Kan även lägga sång i egen studio om det behövs. Då mot betalning om det inte gäller ett kompositions-samarbete.

Skriver musik överhuvudtaget, men har insett att det finns ett visst behov av text-författare. 🙂

Ha det gött!!

//Christian

Jag skriver en del musik själv men kommer sällan fram till någon text, söker samarbetspartner till ett framtida projekt inom rock/pop. Ibland har jag färdiga låtar som saknar text men ibland hade det varit roligt att göra det andra hållet, dvs tonsätta en text. Hade vart roligt med något slags samarbete, du kan ju höra av dig via P.M, ta även och lyssna på "slipped away"-myspace som jag och en polare har lite idéer kring.

/L

Du kommer inom kort ha fått PM 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Skriver gärna texter till seriösa låtprojekt med syfte att arbeta mot förlag eller direkt mot artist.

Har själv lite kontakt med förlag.

Kan även lägga sång i egen studio om det behövs. Då mot betalning om det inte gäller ett kompositions-samarbete.

Skriver musik överhuvudtaget, men har insett att det finns ett visst behov av text-författare. 😠

Ha det gött!!

//Christian

Jag skriver en del musik själv men kommer sällan fram till någon text, söker samarbetspartner till ett framtida projekt inom rock/pop. Ibland har jag färdiga låtar som saknar text men ibland hade det varit roligt att göra det andra hållet, dvs tonsätta en text. Hade vart roligt med något slags samarbete, du kan ju höra av dig via P.M, ta även och lyssna på "slipped away"-myspace som jag och en polare har lite idéer kring.

/L

Tyckte det va en intressant tråd och innehållet lika så om jag skall vara ärlig så kan jag värken skriva eller göra musiken men vill självklart ha en "egen" låt man kan marknadsföra sig med är någon av er intresserad att kanske skapa något typ av sammarbeta? www.myspace.com/alexanderhurtig så kan ni se va ni tkr.. mvh alex

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...