ZameBeat (oregistrerad) Postat 22 maj 2008 Postat 22 maj 2008 (redigerat) đ Tjena alla erfarna och gamla plattvĂ€ndare! Om nĂ„n sitter o filar pĂ„ att sĂ„ smĂ„ningom köra igĂ„ng en Remix-club eller redan har en studio som rullar, du/ni hör gĂ€rna av er till mig. Ett studio besök vore skoj. Jag har för avsikt att börja remixa/arbeta med detta pĂ„ riktigt. Kommer att gĂ„ s.a.e utbildning i höst 2008 eventuellt eller till 2009 vĂ„ren för att frĂ€sch upp mig sjĂ€lv samt att lĂ€ra mig allt det nya som gĂ€ller idag nĂ€r man jobbar i en proffsstudio. Har sjĂ€lv 15 Ă„r bakom mig som proffsDJ i Sverige jobbat med det mesta.Jag har spelat internationellt ocksĂ„. Har varit ledig frĂ„n DJ:jobb i ett par Ă„r nu men vill tebax. Vi börjar vĂ€l hĂ€r! đ Ha det sĂ„ lĂ€nge. DJ Frallan( Ă€r i gubbe Ă„lder nu...hehe đ Redigerat 22 maj 2008 av ZameBeat
S2L Postat 22 maj 2008 Postat 22 maj 2008 Remix-club lĂ€t roligt. Kommer du frĂ„n tiden dĂ„ man körde 1210:or och CDJ-500 eller dĂ„ nĂ€r det var kasett-klipp-o-klist'? đ En sĂ„dan gedigen meritlista Ă€r inte o leka med... 15 Ă„r, nationellt och internationellt. Impressive! BerĂ€tta mer!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.