Jump to content
Annons

NYSTART Remix-club

Recommended Posts

ZameBeat (oregistrerad)
Postat (redigerat)

😆 Tjena alla erfarna och gamla plattvändare!

Om nån sitter o filar på att så småningom köra igång en Remix-club eller redan har en studio som rullar, du/ni hör gärna av er till mig. Ett studio besök vore skoj. Jag har för avsikt att börja remixa/arbeta med detta på riktigt.

Kommer att gå s.a.e utbildning i höst 2008 eventuellt eller till 2009 våren för att fräsch upp mig själv samt att lära mig allt det nya som gäller idag när man jobbar i en proffsstudio.

Har själv 15 år bakom mig som proffsDJ i Sverige jobbat med det mesta.Jag har spelat internationellt också. Har varit ledig från DJ:jobb i ett par år nu men vill tebax.

Vi börjar väl här! 😛

Ha det så länge. DJ Frallan( är i gubbe ålder nu...hehe 😏

Redigerat av ZameBeat
Annons
Postat

Remix-club lät roligt.

Kommer du från tiden då man körde 1210:or och CDJ-500 eller då när det var kasett-klipp-o-klist'? 😉

En sådan gedigen meritlista är inte o leka med... 15 år, nationellt och internationellt. Impressive!

Berätta mer!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.