Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Imorse när jag drog igång skärmen, så var ljudet helt dött, inga indikationer om att nån uppdatering hade gått in eller blivit reverserad, för datorn hade inte blivit rebootad.

Drivrutinerna var orörda men datorn hade ingen kontakt med hårdvaran.

Minns att jag hade samma problem för en vecka sen, som jag dock skyllde på

SP3.

Alltså det märkliga är att jag för ett tag sen drog ner en drivrutin

tror det var

Delta V32 5.10.00.5065

Och den senaste som ligger ute nu är

Delta WDM 5.10.00.5057v3

och den har den gamla kontrollpanelen, kan det vara så att maudio dragit tillbaka

den senare?

Jobbar som supporttekniker och detta är fan inget jag har sett tidigare, körde dock på den nya drivrutinen ett bra tag innan jag formaterade häromsisten utan några problem.

Kan ju koppla ifrån och sätta i kortet igen, men vad fan kan det vara som gör att datorn tappar

kontakten med enheten så?

Håller kortet på att ge sig kanske?

behöver all hjälp jag kan få för detta suger verkligen.

Annons
Postat

haahh fan va jag skäms nu, det var en vistadrivrutin jag har fått in för ett tag sen, har haft den på datorn så länge så jag har inte märkt att jag fick fel.

Får köra in den gamla igen och testa maskinen ett tag, men i vilket fall har jag kunnat köra felfritt på den i flera månader och nu dyker dessa probelm upp.

Jag som var så nöjd med nya gränssnittet 😳

Postat

roligt ju! 😏

Jag märkte också det där med delta-drivrutinen som de "ångrade". Jag gick tillbaka till den gamla versionen ändå, eftersom det saknades avancerade inställningar på hardware-fliken. Använder iofs delta 44, men de använder ju samma kontrollpanel.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.