Claes Holmerup Postat 19 maj 2008 Postat 19 maj 2008 Att sparka på dansbandsmusik är bland det mest politiskt korrekta jag vet, i synnerhet bland musiker Må vara hänt 😛 ... om en sanning upprepas tillräckligt många gånger så blir den lätt en PK klyscha. Icke desto mindre sann för det 😎 Summerat o klart: Dansband är skit TV-s dokusåpeelände är oxå skit /PKBengt SumSummerat: TV=Skit. I stora drag - JA! I dessa tider med evinnerliga dokusåpor, vanliga såpor, matlagningsprogram, krystade tävlingar, kändisar som dansar, regisserade talkshows, sport och annat skit som bara väller ut i obegränsad mängd i alla kanaler, så är det skönt att ha ett omfattande DVD-bibliotek att ta till i stället. Känns som om jag har ett större utbud i mina hyllor än vad alla kanalerna har tillsammans... 😏 Det enda jag ser på TV är i stort sett nyheter, naturprogram, på spåret, melodifestivalen och så ska det låta (de två senare är väl inte så "politiskt korrekta" om man är musiker, men kul att se ändå... 😛 ).
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.