Jump to content
Annons

Konstigt brus var 10è sekund


petta

Recommended Posts

Hej alla glada! Upptäckta ikväll at ett av mina spår som jag har spelat in med min stealthplug började brusa var 10 sekund, bruset varar i ca 2 sekunder sedan återkommer det igen. Detta är inte bara i en av mina låtar, alla har fått detta nya fenomen. Enda låten som inte är drabbad är den där jag inte använt någon vst. Någon klok som et vad detta beror på? Är grymt tacksam för svar (är jag alltid) .

Mvh

Petta 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Hej!

Hade samma problem. Jag fick en skiva med några vstpluggar av en kompis som jag andvände , men sen hörde jag att det blev ljudförvrängning var 10e sekund. Troligen vare några gratis versioner av pluggen. Men nu hade ju inte du nån vst, det var mycket konstigt!

Redigerat av AstaSlash
Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)
Tjena! Kan det vara så att jag installerade en tracks eq, med den kunde man testa den fulländadeversionen i 30 dagar, jag förnyade inte licensen. Kanske det som spökar? Som sagt, allt fungerar bra i audio...

Om det är den här pluggen så är det en fullversion som följer med i paketet. Bara att registrera den.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjena! Kan det vara så att jag installerade en tracks eq, med den kunde man testa den fulländadeversionen i 30 dagar, jag förnyade inte licensen. Kanske det som spökar? Som sagt, allt fungerar bra i audio...

Om det är den här pluggen så är det en fullversion som följer med i paketet. Bara att registrera den.

Låter som T-racks EQ:n om man kör gratisversion eller inte registrerat den så kommer den att ge brus vid dom intervaller du nämnde, hade själv det problemet tills jag kom ihåg att registrera den.

Link to comment
Dela på andra sajter

[Tjena! Har avinstallerat eq`n men ingen förbättring har blivit. Mitt ezdrummer har slutat fungera, vill ha en cod som jag inte har ( Fråga inte varför) Kan den orsaka detta kanske? Fortsättning följer, inte nog med detta så gick mitt norton i baklås så jag har inte kunnat gå ut på nätet på flera dagar (lifes sucks sometimes). Ska jag avinstallera exdrummer tro?

I´ll be back

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...