Jump to content
Annons

stativ till gretsch pukor


mayer

Recommended Posts

tjena, har bestämt mig för att köpa ett gretsch renown maple på internet. Dessa är dock shellpack. har för tillfället två stycken stativ av märket mapex. Jag behöver stativ som jag kan fästa pukorna på. Någon som vet om jag kan sätta på någon form av clampar på dessa stativen som jag kan fästa min gretsch pukor på elelr måste jag köpta helt nya stativ och isåfall vilka ska jag köpa då?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
tjena, har bestämt mig för att köpa ett gretsch renown maple på internet. Dessa är dock shellpack. har för tillfället två stycken stativ av märket mapex. Jag behöver stativ som jag kan fästa pukorna på. Någon som vet om jag kan sätta på någon form av clampar på dessa stativen som jag kan fästa min gretsch pukor på elelr måste jag köpta helt nya stativ och isåfall vilka ska jag köpa då?

Det är väl bara till att köpa klampar och klämma fast på valfritt stativ som orkar med pukorna 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

det är alltså så pass enkelt? någon som vet några bra clampar?

Jag har själv ett renown maple, och det är ju lite speciellt upphängning.

Tror nog inte det funkar med vad som helst. Men ta och promenera iväg till närmaste välsorterade trumaffär och kolla på ett renown maple och ta lite hjälp av personalen och kolla och jämför med vilka clamps och hållare som skulle passa VETJA.

skål!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...