Jump to content
Annons

Inget ljud efter jag exportat till mp3?


illerrre

Recommended Posts

Får snart ha en forumdel bara för mig, blir helt jävla knas på detta programmet. Mixade det jag reccat och exporta det till auido. Det funkade. Sen ändrade jag mixningen och exportade igen och hur hör jag bara beatet och inte det jag reccat på det. Inne i programmet hör jag det hur bra som helst. Vad jag har nu gjort för fel?!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Får snart ha en forumdel bara för mig, blir helt jävla knas på detta programmet. Mixade det jag reccat och exporta det till auido. Det funkade. Sen ändrade jag mixningen och exportade igen och hur hör jag bara beatet och inte det jag reccat på det. Inne i programmet hör jag det hur bra som helst. Vad jag har nu gjort för fel?!

Nu kör jag iofs inte Sonar utan Cubase SX3, men det kan inte vara så att du vid exporteringen endast råkat exportera någon

av delkanalerna istället för masterkanalen?

I Cubase SX3 kan man vid exporteringen välja Outputs och där ställa in t.ex bara Audio channels om man vill exportera nån enskild kanal eller t.ex Stereo out om man vill exportera rubbet. Sonar kanske har nåt liknande.

Hoppas det kanske leder dig in på rätt spår och besvarar frågan..

Lycka till! 😐

Link to comment
Dela på andra sajter

Gissar som amplifire att du haft endast beatet markerat, vid export måste alla kanaler markeras ( före Sonar 7 - där alla kanaler omarkerade ska vara = hel mix ).

Per

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...