Jump to content
Annons

Sångerska Sökes


Anders F

Recommended Posts

Hejsan

Vi söker nu sångerska till våra låtar. melodi, musik, text finns färdigt. Vi söker dig som gillar att sjunga radiomusik med influenser av latinamerikans musik. Detta är en satsning från oss!! Jag har sysslat med musik både på amatörbasis som på profesionell basis och lika så textförfattaren. Vad musiken skall satsas på får du veta vid intresse via mail. Då det är en satsning från vår sida så önskar vi att så många som möjligt vill göra en lite testinspelning på en refräng från en av låtarna med bara en påhittad text, noter finns. Låten får du via mail när du kontaktar oss. Skriv gärna med ett cv eller liknande på vad du gjort innan för inspelningar, eller länkar till egna låtar, eller andra saker som är relevanta för ämnet, ser helst att du inte ligger på skivbolag. Betalning kommer diskuteras om din röst används.

Kontakta mig (Anders) via PM

MVH

Anders och Kristin

EDIT: eller på pzr@live.se

Redigerat av Gizmozis
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
mysterious (oregistrerad)
Bump...vet att det är ont om sångerskor, men några måste väll ändå finnas? 😛🙂

Söker du fortfarande en sångerska?

Mvh: Mysterious

Link to comment
Dela på andra sajter

Bump...vet att det är ont om sångerskor, men några måste väll ändå finnas? 😛🙂

Söker du fortfarande en sångerska?

Mvh: Mysterious

javisst gör jag det, skicka gärna PM eller mail, så kan du få en testlåt 🙂

MVH

Anders

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror inte den här sidan är mest lämpad för att hitta kvinnliga sångerskor. Här är nog mest testosteron. 😄 Kolla på musikskolor, folkhögskolor, musikhögskolor eller liknande. Tror jag iaf.

Lycka till! 😕

/M

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror inte den här sidan är mest lämpad för att hitta kvinnliga sångerskor. Här är nog mest testosteron. 😄 Kolla på musikskolor, folkhögskolor, musikhögskolor eller liknande. Tror jag iaf.

Lycka till! 😕

/M

I feel you, nä, men jag har tänkt göra det också om man inte skulle hitta den perfekta här. Själva singeln skall inte vara klar förän nästa sommar så jag är ju ute i god tid iaf 😎

MVH

Anders

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Jag känner en tjej som jag brukar bjuda hem ibland för div. inspelningar =) Hon sjunger riktigt bra, men om hon passar till just ert projekt kan ju inte jag avgöra 😱

Om du har något material med instruktioner att skicka så kan jag göra en inspelning med henne och sedan återkomma till dig.

/Robin

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
anniewingerstad (oregistrerad)

Hejsan :rolleyes:

Finns möjligheten att i alla fall få prova 😉

Sjunga har alltid varit min passion.

Vill verkligen att det ska ske något utöver mina sångstunder i duschen. 🙂

Mvh / annie 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej. Undrar om du har funnit "den rätta" för din nya hit låt än? Annars så är jag väldigt intresserad. Är kanske lite ung. Men ger alltid 110% när det gäller sång och musik. Skulle vara tacksam för ett svar. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 månader senare...
Gladprick (oregistrerad)

Tjena!

Är en sångerska med bred, kraftig soul röst.

Kolla in min my space sida; www.myspace.com/sandreahmusic

Jag finns i Malmö

MVh Sandra

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...