Jump to content
Annons

Ladda in nya impulsfiler i TL Space


Grillkeps

Recommended Posts

  • 1 månad senare...
Annons
Hur har du installerat och hur försöker du ladda dom då?

Tja, jag stoppade in cdskivan och tryckte på installera... pluggen fungerar i sig, och på digidesigns hemsida säger de att man ska installera nya impulsfiler genom att öppna protools och installera dem genom pluggen i sig...så det försöker jag, men det misslyckas varje gång.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har för mig att det var lite "special" med de impulser som inte ligger med i installationsfilen och att man heller inte öppnar dessa från samma ställe. Var så längesen jag installerade men jag minns att jag var tvungen att fundera lite innan jag hajade hur det låg till. Inte så mycket konkret hjälp men i alla fall en klapp på axeln och nån som säger att det är inte fel, utan bara svårt att hitta rätt. 🙂 Ska kolla om jag kommer ihåg när jag åker till studion nästa gång.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
Hej! om du inte har listat ut det sjalv sa finns det tva pilar uppe i hogra hornet pa pluggen som oppnar en meny dar man kan ladda in nya impulser plus lite annat!!

MVH J

Jo. det är jag fullt medveten om. JAg testade det i höstas när jag skrev inlägget. Nu laddade jag ner senaste uppdateringen av TL Space, eftersom de hade märkt att windowsanvändare inte kunde ladda in nya impulsfiler.

Nu installeras dom, men visas inte listan. jag blev så trött på skiten att jag inte orkade försöka mer.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...