Jump to content
Annons

Activation code studio4


Altzi

Recommended Posts

Tacka vetja H2O ;O) Fick hem studio4:an idag men när jag kör syncrosoft för att ladda ner nyckeln till dongeln så frågar den efter en "activation code" kan f-n inte hitta den!! Borde den inte sitta på paketen någonstans?

Det är en uppradering från LE om det har någon betydelse?

/RA

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Tacka vetja H2O ;O) Fick hem studio4:an idag men när jag kör syncrosoft för att ladda ner nyckeln till dongeln så frågar den efter en "activation code" kan f-n inte hitta den!! Borde den inte sitta på paketen någonstans?

Det är en uppradering från LE om det har någon betydelse?

/RA

Hejsan, jag tippar på att du menar SX Studio 4, i mitt paket till SX4 låg det med ett kort där den stod har jag för mig, när man väl laddat ner den är koden förbrukad. Det borde ha följt med något liknande till SX 4 Studio.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ingen cod med i paketet, och den var inplastad när jag fick den, dongeln följde med sx4an och innehåller inga licenser än.

Hallå Altzi

Den uppdatering som du har köpt skall innehålla en nyckel som redan har en licens. Du borde med andra ord kunna köra ditt CS4 direkt utan något extra nerladdande eller annat.

Börja med att updatera mjukvara till nyckel för at eliminera att det är där felet ligger. Senaster versionen finns här: http://steinberg.net/469_1.html. Kolla sedan i programmet Licence Control Center om det inte finns någon licens. Om det nu är så att det inte finns så skall vi börja med att kolla så att du fått rätt produkt. I botten på lådan står det ett artikelnummer, detta skall vara 502012210. Kolla om det stämmer. Om detta nummer inte stämmer måste du gå tillbaka till butiken och få den utbytt till rätt produkt.

Om artikelnumret stämmer och du inte har någon licens på din nyckel så ber jag dig att dra ett mail till support@mi7.com så löser Emil ditt problem, du kan hänvisa till denna tråd så slipper du förklara allt i detalj. Det brukar inte ta speciellt lång tid att få det löst, om nu inte Steinberg kräver att få tillbaka den felaktiga lådan och du får en ny.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...