Jump to content
Annons

Byta ut dongeln

Burnin Sven (oregistrerad)

Recommended Posts

Postat

Fan min dongel glappar pÄ nÄt sÀtt man fÄr hÄlla pÄ och juckla fram och tillbaka för att hitta ett lÀge dÀr logic hittar den, ibland sÄ dyker programet oxÄ och sÀger att jag tagit ut den frÄn USB porten. Kort sagt typiskt glappfel, datorn hittar den inte heller om man kollar i systeminfo. NÄn som vet vad det kostar att byta den eller Àr det nÄn som vÄgat pilla isÀr sin och försökt fixa den? LÀste nÄnstans oxÄ att man kunde flytta över licensen sjÀlv till en tom dongel via nÄt program, nÄn som vet tacksam för svar.

Göran

Annons
Postat

Tack för svar men jag har gjort det och det Àr samma problem ÀndÄ.

Postat

Jag bröt av min dongel förra vÄren, och fick betala ca 700 kr för en ny. Jag fick scanna in och maila min gamla faktura. UPS kom och hÀmtade den gamla dongeln vid dörren, och levererade en ny ett par dagar senare.

Sedan dess Àr jag skittrÀdd om dongeln. Vill helst inte ha den i byxfickan.

Postat

OK tack för tipset jassÄ dom vill ha fakturan fan jag som köpt min begagnad frÄn Canada det blir nog svÄrt hehe fÄr försöka det dÀr med att flytta över licensen dÄ det ska ligga info i nÄn gammal trÄd hÀr.

• 2 veckor senare...
Postat

NÀ fan jag vill nog ha det kvar i komplett skick kÀnns lite coolt sÄ dÀr. Men annars hÄller jag med.

Göran

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.