Timberman Postat 9 oktober 2007 Postat 9 oktober 2007 Hejhej allihopa! Nu Ă€r det sĂ„ att jag har blivit kontaktad av en producent som hade velat leka lite med mina lĂ„tar och mixa om dom i en riktig studio! đ Enda problemet Ă€r nu att han behöver varje enskilt instrument som ett wav, AlltsĂ„ inte ett pattern eller sĂ„ utan instrumentets gĂ„ng under hela lĂ„ten. T ex. hihats dĂ„, vi sĂ€ger att lĂ„ten Ă€r 2 minuter lĂ„ng, dĂ„ behöver jag skapa en wav fil med bara hihatsen som Ă€r 2 minuter lĂ„ng som innehĂ„ller mönstret för hihatsen under lĂ„ten. Lite trött sĂ„ förklarar sĂ€kert jĂ€ttekonstigt men hoppas ni förstĂ„r Ă€ndĂ„! Ps: Detta behöver jag göra med alla instrument dĂ„, har hört att det ska finnas ett enkelt sĂ€tt att göra detta till andra program, finns det till FL? Tack! 1
Nexustwins Postat 9 oktober 2007 Postat 9 oktober 2007 CTRL+R (Redering/Export) Klicka i "split mixer tracks" //nexustwins - mgm
Lonian Postat 19 oktober 2007 Postat 19 oktober 2007 CTRL+R (Redering/Export) Klicka i "split mixer tracks" //nexustwins - mgm stÀng av alla instrument utom ett i taget. rendera det till en wav fil sedan gör du samma sak med nÀsta pÄ playlisten. Typ?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.