Jump to content
Annons

Hjälp! Jag kan ingenting om nånting när det gäller musikprogram...

Sweetbird (oregistrerad)

Recommended Posts

du har helt rätt,, tycker det e väldigt omoget å hålla på sådär, har sagt det ett åtal gånger till diverse personer,,

kan man inte lr kanske rent utsagt inte vill hjälpa så behöver man ju inte hålla på med äckliga kommentarer lr ljuga för nån lr diverse saker,,,

och nu till svaret,,, testa gärna frutyiloops (fl 7) å testa demo pluginen Vanguard,, vanguard är en otroligt brutal synth ( i mina ögon)

lycka till med vad du än gör:)

Fyfan va mycket skit folk har skrivit i den här tråden, otrevligt. Antingen hjälper man personen i fråga som faktiskt ställer sina frågor med en trevlig ton, eller så håller man helt enkelt tyst om man inte har något vettigt att säga. Alla har vi en gång varit nybörjare även om vissa verkar glömt detta. Må den som aldrig någonsin laddat ner ett program eller snattat ett tuggummi kasta första stenen. Ge konstruktiva svar eller var tysta, finns ingen poäng med att vara otrevlig mot en ny användare.
Dela på andra sajter

Annons
Frågan är vad som är mest drygt? Att glida in på ett forum där de allra flesta jobbat och slitit i åratal för att bli duktiga på sitt instrument / teknik / etc och be om hjälp med att hitta den magiska knappen i Reason som gör att allt låter bra... tja det ligger rätt bra till i min bok.

Om man på allvar tror att det är så jävla enkelt att göra musik att det kan förklaras i några korta meningar i en forumtråd, ja då förtjänar man helt enkelt en mild knäpp på näsan.

Oavsett hur frågan lyder och hur dum den nu må vara så tycker jag man kan svara trevligt eller inte alls om någon frågar på ett schysst

sätt.

Dela på andra sajter

Sweetbird: Är du född igår eller?? Dataprogram kostar pengar och det är olagligt att ladda ner dem gratis från nätet. Du är säkert inte ensam om att använda crackad programvara här på forumet, men det är inget man snackar om här, och man sköter det diskret om man nu väljer att inte betala för sin programvara. Läs forumregel 3, pucko!

Sköt dig själv pucko.

Frågan är vad som är mest drygt? Att glida in på ett forum där de allra flesta jobbat och slitit i åratal för att bli duktiga på sitt instrument / teknik / etc och be om hjälp med att hitta den magiska knappen i Reason som gör att allt låter bra... tja det ligger rätt bra till i min bok.

Om man på allvar tror att det är så jävla enkelt att göra musik att det kan förklaras i några korta meningar i en forumtråd, ja då förtjänar man helt enkelt en mild knäpp på näsan.

du har en poäng där nattvaktaren

Jag tycker inte han har nån poäng alls. Att leta efter den magiska knappen är ju inte direkt "drygt", snarare naivt, men det är väl inget han ska bli avrättad för direkt.

"Stackars oss som jobbat och slitit i åratal för att bli duktiga på sitt instrument, våran verksamhet håller ju på och gå under" 🙁🙂😮

Svara killen hyggligt eller knip!

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.