pudas Postat 18 september 2007 Postat 18 september 2007 I track view på spårets nummerfönster längst till vänster kan man markera dels i hela rutan men även i en lite del i rutans övre vänster hörn.Jag hittar inget om detta i handboken och inget i hjälpfilerna.Vad har jag missat? Vad är detta för funktion?
android Postat 18 september 2007 Postat 18 september 2007 Hade inte tänkt på det själv tidigare, men jag testade lite nu... (Dock i Sonar 5 Producer Edition, så det kanske inte är 100% lika?) Om du markerar två spår uppe i hörnet så ändras bägge spåren samtidigt, om du t.ex. justerar volymen. De blir alltså tillfälligt grupperade. Fiffigt! 😄
equality Postat 18 september 2007 Postat 18 september 2007 Just det. Vid gul markering, eller hur? Man kan också få en blå markering i den lilla rutans nedre högra hörn. Vad innebär den?
pudas Postat 18 september 2007 Trådstartare Postat 18 september 2007 Hmmm nu ljusnar det! Tack! Får se vilken nytta man kan ha av denna funktion!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.