Hakan2000 Postat 24 augusti 2007 Postat 24 augusti 2007 HallÄ dÀr. Jag Àr sÀkert inte den första som undrat detta. Har kollat runt i forumet men inte lyckats hitta det. Hoppas ni har överseende. För att fÄ in en lÀngre audio-fil i reason och inte behöva köra den frÄn början varje gÄng, mÄste jag dÄ klippa upp den i delar i ett annat program? Finns det inget bÀttre sÀtt? Tacksam för hjÀlp.
Henkera Postat 24 augusti 2007 Postat 24 augusti 2007 HallĂ„ dĂ€r. Jag Ă€r sĂ€kert inte den första som undrat detta. Har kollat runt i forumet men inte lyckats hitta det. Hoppas ni har överseende. För att fĂ„ in en lĂ€ngre audio-fil i reason och inte behöva köra den frĂ„n början varje gĂ„ng, mĂ„ste jag dĂ„ klippa upp den i delar i ett annat program? Finns det inget bĂ€ttre sĂ€tt? Tacksam för hjĂ€lp. TyvĂ€r... đ Klipp smĂ„ delar och in i DrRex sĂ„ blir det inte sĂ„ lĂ„nga vĂ€ntetider (och skriv o gnĂ€ll pĂ„ propellerhead).
Mollin (oregistrerad) Postat 7 september 2007 Postat 7 september 2007 HallĂ„ dĂ€r. Jag Ă€r sĂ€kert inte den första som undrat detta. Har kollat runt i forumet men inte lyckats hitta det. Hoppas ni har överseende. För att fĂ„ in en lĂ€ngre audio-fil i reason och inte behöva köra den frĂ„n början varje gĂ„ng, mĂ„ste jag dĂ„ klippa upp den i delar i ett annat program? Finns det inget bĂ€ttre sĂ€tt? Tacksam för hjĂ€lp. TyvĂ€r... đ Klipp smĂ„ delar och in i DrRex sĂ„ blir det inte sĂ„ lĂ„nga vĂ€ntetider (och skriv o gnĂ€ll pĂ„ propellerhead). Klippa upp den i ett program som ReCycle? đź Jefla meck med bars, tempo, klickljud!
Linus Postat 7 september 2007 Postat 7 september 2007 Ptja, alla samplare fungerar sÄ att de börjar spela samplingen nÀr den fÄr midi input. Det spelar ingen roll om du anvÀnder Reason, HALion, Kontakt, EXS24, Gigasampler, Akai-maskiner, E-MU, whatever... Sampling Àr inte audiospÄr. Dela upp ljudfilen till flera wav-samplingar och trigga samplaren lite oftare.
ronnybengt Postat 7 september 2007 Postat 7 september 2007 ...the man has spoken.....clear as crystal cliff barnes!!! bow bow đ WOOOOOOOOOO...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.