Jump to content
Annons

Vad ska man vinna i tävlingen?

Recommended Posts

idiphoneNiklas (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Hej allihop.

Jag tänkte anordna en tävling eller två för musiker på sidan för den musiktjänst jag driver. Den närmaste tävlingen kommer att bygga på förslag på förbättringar av tjänsten, men reservförslag är alltid bra för eventuella kommande tävlingar.

Jag hade hoppats på att få förslag från er på vad man ska kunna vinna. Genrer på musikerna är väldigt blandade.

Vad saknar du för musikutrustning som du skulle kunna tänka dig att vinna i en tävling? Ge förslag här i tråden (pris ~3-15 kkr).

För att alla ska kunna förstå vad du pratar om: berätta vad det är för något du föreslår. Alla vet

inte att en Casio PX310 är ett digitalpiano. 🙂

/r: Glömd preposition.

Redigerat av idiphoneNiklas
Annons
Postat

Haha, där var det dött som i graven.

Ok, om vi omformulerar istället då:

Vilken studio skulle du vilja spela in din musik i om du fick välja, gratis?

Jag har fått tips om norska Rainbow Studio i Norge, är det något att ha? Bätre förslag?

Postat

Förutom barnpassning i en vecka 😱 skulle jag önska mig en vecka med en driven låtskrivare och producent för att utveckla de låtar jag och Bajenuffe har gjort. En vecka i en studio. Tex den gula i Malmö.

Postat

Hmm, jag måste ha missat den gula studion i Malmö. :rolleyes: Har den ett namn eller en adress?

Postat

Jag tycker presentkort ofta är ett bättre pris än en specifik pryl.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.