coxen Postat 4 juni 2007 Postat 4 juni 2007 Hej! Har stött pĂ„ en otroligt störig sak nu đ± NĂ€r jag laddar en sample i NNXT:n sĂ„ vill ja ha den pĂ„ tex. tangenten C3, ENBART. Detta har fungerat utmĂ€rkt förrut, man drar ju bara ihop den lĂ„nga "raden" sĂ„ att det Ă€r markerat enbart vid C3. Men nu vill inte NNXT att det ska gĂ„ nĂ„got bra. Jag mĂ„ste dra den vĂ€nstra pilen ett steg lĂ€ngre till vĂ€nster (B3) för att den ska reagera pĂ„ klaviaturens C3. Alternativt lĂ„ta den vara kvar pĂ„ markeringen C3 och sedan trycka pĂ„ tangenten C3#. Har installerat om drivrutiner till min m-audio ozonic utan resultat. Jag har Ă€ven kollat 10 gĂ„nger sĂ„ att rootkey Ă€r pĂ„ rĂ€tt plats. Ska man behöva installera om reason? Jag vet att det gĂ„r att sprara favoriter sĂ„ man inte mĂ„ste lĂ€gga in alla dom igen sen men det Ă€r bra segt i vilket fall :/ mvh!
Pazo Postat 4 juni 2007 Postat 4 juni 2007 Hej! Har stött pĂ„ en otroligt störig sak nu đ± NĂ€r jag laddar en sample i NNXT:n sĂ„ vill ja ha den pĂ„ tex. tangenten C3, ENBART. Detta har fungerat utmĂ€rkt förrut, man drar ju bara ihop den lĂ„nga "raden" sĂ„ att det Ă€r markerat enbart vid C3. Men nu vill inte NNXT att det ska gĂ„ nĂ„got bra. Jag mĂ„ste dra den vĂ€nstra pilen ett steg lĂ€ngre till vĂ€nster (B3) för att den ska reagera pĂ„ klaviaturens C3. Alternativt lĂ„ta den vara kvar pĂ„ markeringen C3 och sedan trycka pĂ„ tangenten C3#. Har installerat om drivrutiner till min m-audio ozonic utan resultat. Jag har Ă€ven kollat 10 gĂ„nger sĂ„ att rootkey Ă€r pĂ„ rĂ€tt plats. Ska man behöva installera om reason? Jag vet att det gĂ„r att sprara favoriter sĂ„ man inte mĂ„ste lĂ€gga in alla dom igen sen men det Ă€r bra segt i vilket fall :/ mvh! Funkar det inte om du först dra ner den frĂ„n höger och sen drar ner frĂ„n vĂ€nster ocksĂ„. DĂ„ blir den sĂ„ smal att den bara hamnar över en tangent. Börjar man frĂ„n vĂ€nster sĂ„ brukar "raden" bli tvĂ„ tangenter bred.
coxen Postat 4 juni 2007 TrĂ„dstartare Postat 4 juni 2007 Funkar det inte om du först dra ner den frĂ„n höger och sen drar ner frĂ„n vĂ€nster ocksĂ„. DĂ„ blir den sĂ„ smal att den bara hamnar över en tangent. Börjar man frĂ„n vĂ€nster sĂ„ brukar "raden" bli tvĂ„ tangenter bred. nepp đ± jag har testat allt nu kĂ€nns det som. det Ă€r vĂ€l inte svĂ„rare Ă€n att man fĂ„r lĂ€gga "noten" ett steg Ă„t fel hĂ„ll hela tiden. men det Ă€r bra störigt!
coxen Postat 4 juni 2007 TrĂ„dstartare Postat 4 juni 2007 haha đ€Ș det var mitt fel. jag som hade fel "mjukvaruknapp" instĂ€llt pĂ„ klaviaturet đ zone 4 ska det vara nĂ€r man kör reason. sĂ„. nu kan jag Ă„tergĂ„ till att vara glad igen.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.