Jump to content
Annons

Virus TI - PC - Logic 5.5.0


Dancelot

Recommended Posts

Hej!

Har precis kopt en Virus TI Polar, oj vilken nice maskin assĂ„, har bara testat den 2 timmar sen var jag tvungen att flytta till Danmark och jobba ett tag, darfor kan jag inte skriva alla svenska tecken 😄

Jo jag har en liten frÄga, Vet nÄgon om jag kan kora Mjukvarukontrollern till Virus TI Polar med min PC som kor Logic 5.5.0 ???

Vore mycket tacksam for svar....

Nej nu mÄste jag dra o jobba igen, langtar hem till min Virus TI, och min tjej forstÄs......

Dancelot

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Annons

Enligt killarna pÄ "The unofficial virus forum" sÄ ska det gÄ att köra Virus TI pÄ Logic 5.0 till PC.

Men skicka ett mail till access och frĂ„ga dom 😕

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Skickade dom en frÄga om detta och dom svarade att det gÄr, men jag fÄr bara upp Virusen som en VST synth dÊr, inte som styrande av synthen, eller sÄ Êr det just VSTn som styr HÄrdvaran, fÄr kika upp det lite mer nÊr jag kommer hem till Sverige igen..

Eller Êr det nÄgon som vet om det finns nÄgon knapp i Logic 5.5.0 som det gÞr i 7.2 sÄ Logic kÊnner av om man har nÄgon HÄrdvarumaskin inkopplad?

Dancelot

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...