MickeJ Postat 30 januari 2007 Postat 30 januari 2007 Hej! Jag läste precis tråden "Egen röst i fl studio" och där tog flera upp samma sak som om autotunern Gsnap som jag vill ta upp; att det inte verkar funka i fl studio. Inga problem att ladda upp den inne i programmet som en VST-plugin effekt men det händer absolut ingenting när man rattar...Har vi gjort fel eller är det nån här som har fått Gsnap att funka med fl studio? MVH /Micke
Excess Postat 31 januari 2007 Postat 31 januari 2007 Jag har fått det att fungera, så det är nog ni som gör något fel 😄
MickeJ Postat 31 januari 2007 Trådstartare Postat 31 januari 2007 OK, trevligt att höra... Har du lust att berätta hur du bar dig åt? =P
mandarini Postat 31 januari 2007 Postat 31 januari 2007 Jag har fått det att fungera, så det är nog ni som gör något fel 🙂 Hur? 😆
Nexustwins Postat 1 februari 2007 Postat 1 februari 2007 Om jag inte minns fel så finns det en utförlig manual till denna plugg, kolla i zip filen eller på tillverkarens hemsida. //Nexustwins
Lonian Postat 2 februari 2007 Postat 2 februari 2007 Prova även Melodyne =) Där kan man själv välja exakt vad man vill flytta till vilken ton ^^
MickeJ Postat 6 februari 2007 Trådstartare Postat 6 februari 2007 Om jag inte minns fel så finns det en utförlig manual till denna plugg, kolla i zip filen eller på tillverkarens hemsida. //Nexustwins Jodå det stämmer, har läst lilla manualen ut och innan, men ändå inte lyckats få det att funka.. jag har ju även andra plugins som jag lagt in på samma sätt, och dessa fungerar.. Men jag kanske har missat nåt, får prova igen när man får ork! /Micke
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.