SuperViza Postat 21 januari 2007 Postat 21 januari 2007 Förlåt om jag sätter in denna tråd i forumet, men jag är så ruggigt otålig när det gäller att vänta.. Har en virus C rack till salu så om någon är intresserad är det bara at skicka mig ett pm. så kan vi prata om pris m.m. har med mycket om ochmen tagit mig beslutet att göra mig av med Virus synthen och skaffa mig en ROLAND SH-201 istället så har du en sådan så gå det också bra att byta...
SuperViza Postat 23 januari 2007 Trådstartare Postat 23 januari 2007 (redigerat) 6000:- Redigerat 23 januari 2007 av SuperViza
Tilly Postat 23 januari 2007 Postat 23 januari 2007 kanon pris för den som är intresserad... själv har jag redan en.. men verkligen ett bra pris! 🙂
SuperViza Postat 23 januari 2007 Trådstartare Postat 23 januari 2007 så sant så...är så ivrig att bli av med den( konstigt nog) men använder den aldrig. enbart någon gång då och då tyvärr...dock så vill man säkert ha tillbaka den igen om ett par år. men Har fastnat Stenhårt för SH-201
Tilly Postat 23 januari 2007 Postat 23 januari 2007 Men det där är ju inget Virus C Rack? Virus C Racket är ju svart.. Det där är ett Virus A/b Rack
SuperViza Postat 23 januari 2007 Trådstartare Postat 23 januari 2007 Aj Aj AJ......Skrev C För classic men det va visst ruggigt fel när jag tänker efter 😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.