Jump to content
Annons

Gustav I know where


the_avatar

Recommended Posts

# LÅTNAMN: I know where

# ARTIST/GRUPP: Gustav

# GENRE: Rock

# LÅTLÄNGD: 3,44

# KOMPOSITÖR: Jason Stoneking

# PRODUCENT: Gustav

# EV. MEDVERKANDE:Gustav

# INSPELNINGSÅR:2006

# FORMAT: mp3

# STORLEK: 4,27

# STATUS: Skiss

Då var de dags för en trummis som köpt för mycket inspelningsgrejjer med årens gång att testa.

Som sagt dålig på intrument men sämre på sång.

Spelat alla instrument själv

cover av min tidiga gitarist

ikw_02.mp3

Redigerat av the_avatar
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Trummisar kan även dom!

Låten:

Jag tycker låten är bra, den är skönt rockig sådär. Kanske skulle behöva en starkare refräng.

Instrumenten:

Gitarren låter väldigt klen och försvinner nästasn helt. Pianot låter skitbra! Trummorna låter också mycket bra tycker jag. Virveln låter fruktansvärt platt dock. EZdrummer? 😱 Ge virveln och gitarrerna lite mer kropp (panorera gitarren lite mer ut på ena sidan också) så är du hemma!

Sången:

Sången är absolut bra. Jag gillar din röst. Tycker verkligen att du har potential. Tycker du ska våga sjunga ut mer. känns som du inte tar i för full kapacitet. Sången är lite falsk och uttalet är inte världen bästa. Men det är sånt som du lätt kan fixa till, tycker du sjunger kanon för övrigt, och det passar mycket bra till låten.

Sammanställning:

Det är en bra låt som behöver lite finputsning bara. Annars bra jobbat 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Det tackar jag allra hjärtligast för, kanon tipps.

Ja spelade in trummerna med ett roland vdrums och ez drummer, japp.

Har mickar o riktiga trummor i replokalen. Kan försöka byta sampling på virveln kanske.

Ska även ta en titt på gitarrerna. kanon tipps, bra för en tondöv trummis =D

O angående sången så försöker man att lära sig. Alla låtarman spelar in blir så tråkiga utan sång. o har man ingen poolare nära så får de bli en själv.

Tack för tippsen

Link to comment
Dela på andra sajter

Det tackar jag allra hjärtligast för, kanon tipps.

Ja spelade in trummerna med ett roland vdrums och ez drummer, japp.

Har mickar o riktiga trummor i replokalen. Kan försöka byta sampling på virveln kanske.

Ska även ta en titt på gitarrerna. kanon tipps, bra för en tondöv trummis =D

O angående sången så försöker man att lära sig. Alla låtarman spelar in blir så tråkiga utan sång. o har man ingen poolare nära så får de bli en själv.

Tack för tippsen

Ja det är skitbra. Det är stenhårt att lägga sång själv även fast man inte är sångare i grunden 😮 jag tycker du gör det skitbra!

Jobba på nu så blire kalas 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...